COCCOLINO Creations Snapdragon 1.45l – öblítő
Vállalkozó szelleműek és kalandvágyóak vagytok, nem féltek új dolgokat kipróbálni?
Próbáljátok ki a „zöld” változatunkat az orientális illattal, amely
magában tropikus pacsuli füvet és szarkalábot kombinál. Soha
többé nem néztek vissza. A Coccolino Creations egy hosszan tartó
illatok gyűjteménye, amelyek gyümölcsös és virágos illatok kombinációi,
parfüm szakértők által készítve.
A Coccolino öblítők egyedülálló illatot, csodálatos
puhaságot és frissességet adnak a ruháitoknak. Az Encaps kapszula technológia biztosítja,
hogy az illat fokozatosan szabaduljon fel, így a friss ruhák illatát még hosszabb ideig élvezhetitek. A bájos Coccolino medve
lenyűgöző illatkombinációkat hoz el nektek, amelyek feldobják
a napotokat. Az öblítő használatával ráadásul segítitek megőrizni az anyagok minőségét, a ruháitok gyorsabban száradnak és könnyebben vasalhatóak.
Jellemzők:
- Koncentrált öblítő
- Tropikus pacsuli és szarkaláb illat
- 58 mosási adag
- Luxus, hosszan tartó illat, parfüm szakértők által készítve
- Puha és bolyhos ruhák
- Könnyebb vasalás
Biztonsági figyelmeztetés:
- Ne fogyassza. Lenyelés esetén keresse fel az orvost
- Tartsa távol a gyermekektől
- Kerülje a szemmel való érintkezést. Szembe kerülés esetén alaposan öblítse ki vízzel
Tartalmaz 1,2-benzizotiazol-3(2H)-ont. Allergiás reakciót válthat ki.
Összetevők:
- 5–15%: kationos felületaktív anyagok
- <5%: parfüm, benzil-benzoát, benzil-szalicilát, hexil-cinnamal,
limonén, linalool, benzizotiazolinon
A márkáról:
A Unilever, egy 1930-ban alapított holland-brit vállalat, ma a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkek gyártója és szállítója.
A Unilever több mint 190 országban kínál több mint 400 márkát az élelmiszerek, a háztartási és a személyes higiéniai termékek terén.
A Unilever minden nap azon dolgozik, hogy jobb jövőt teremtsen. Segít az embereknek jól érezni magukat, jól kinézni és többet kihozni az életükből olyan márkákkal, mint például a Flora, Magnum, Dove, Axe, Rexona, Cif vagy Domestos.
A Unilever elkötelezett a felelős magatartás mellett, és hisz abban, hogy 2 milliárd vásárlójának segítségével képes megváltoztatni a világot a jobb irányba.