Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

FAQ

Arra törekszünk, hogy a Feedo-n történő vásárlásod zökkenőmentesen menjen és kellemes élmény legyen. Viszont előfordulhat, hogy találkozol valami nem egyértelművel. Ezért világosan és tömören összefoglaltuk a gyakrabban feltett kérdéseket, amelyekkel hozzánk fordultok.

Általános információk a Feedo.hu-ról

A babaellátásra szakosodtok, tudtok tanácsot adni róla?

Igen! Látogass el a blogunkra, ahol mindenféle tippeket találsz. Inspirációt adunk a konyhában, a terhesség alatti edzésben, segítünk szórakoztatni a gyermekedet. Itt tudod átböngészni.

Ha hűséges vagy a Pampers márkához, akkor ellátogathatsz az erre a márkára kijelölt oldalra. Itt találsz áttekinthető összehasonlítást a különböző termékek tulajdonságairól és előnyeiről, valamint érdekes videókat és különféle további információkat.

Milyen akciós és érdekes ajánlatokat találhatok nálatok?

Az “Akciók és kedvezmények” szekcióban találod meg az összes aktuális ajánlatot. Például ingyenes játékok vásárláskor, ajándékok, kedvezmények, előnyös 1+1 vagy 2+1 ingyen akciók stb. A nagyszerű ajánlatokat és ajándékokat megtalálod ITT.

Hol találhatok releváns véleményeket a webhopotokról?

A Feedo-ról és az e-shopunkkal kapcsolatos tapasztalataidat az Árukereső oldalon találod meg. Szívesen reagálunk a véleményedre, és ha valami a vásárlás során nem ment rendben, igyekszünk mindent megmagyarázni vagy kijavítani. ITT megtudhatod, hogyan értékelik a Feedo-t.

Amit tudnia kell a Feedo.hu oldalon történő vásárlás előtt

Regisztrálnom kell a vásárláshoz?

Nem, a Feedo.hu-n vásárolhat regisztráció nélkül is.

Hogyan használják fel a vásárláskor megadott személyes adataimat?

A személyes adatokat kizárólag a Feedo.hu internetes áruház szükségleteihez dolgozzák fel, és nem adják tovább harmadik félnek.

Mennyire van jól ellátva a Feedo? Mennyi terméketek van raktáron?

Teljesen felszereltek vagyunk és készen állunk arra, hogy mindent szállítsunk, amit rendelsz. Naponta több mint 540 000 termék van raktáron. Tehát nem kell aggódnod a felesleges várakozás miatt a rendelés és a szállítás között. A raktározás rendelés után csak minimális esetekben történik.

Megrendelés után mennyi időn belül kézbesítik hozzám az árut?

Ha raktáron van a termék, a csomagokat azonnal elküldjük a rendelés kifizetése után. Raktáros csapatunk teljes gőzzel dolgozik, hogy a csomagodat a lehető leggyorsabban otthonodban tudd. A 9:00 előtt beérkezett rendeléseket általában a következő munkanapon szállítjuk ki. A rendelés állapotának információiért javasoljuk, hogy kövesd az e-mailjeidet, a feedo.hu-n lévő fiókodat, vagy követheted a rendelés szállítási állapotát a szállítónknál. További információkat a szállításról ITT találsz.

Rendeltem egy terméket, ami nincs raktáron, ilyen esetben hogyan járnak el?

Az általad rendelt terméket megpróbáljuk más raktárainkból beszerezni, és arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban szállítsuk.

Üvegben lévő bébiételt tervezek rendelni. Hogyan biztosítják, hogy útközben ne sérüljenek meg?

A raktárosaink rendszeresen képzést kapnak a termékek csomagolásában. Feladatuk, hogy úgy csomagolják be a küldeményt, hogy az a legkisebb sérülés nélkül érkezzen meg hozzád.

Ako reklamovať na Feedo.hu

Hogyan reklamálhatok a Feedo.hu oldalon

A reklamáció a Feedo.hu oldalon gyerekjáték! Az egész folyamatot lépésről lépésre ITT találod.