Panaszok és visszaküldések

A FEEDO.HU-n a reklamációk gyerekjáték!

Szerződéstől való elállás

Szeretnéd visszaküldeni a terméket és elállni a vásárlási szerződéstől 14 napon belül a kézbesítéstől számítva?

Hogyan kell eljárni?

Kérjük, csomagold be a terméket úgy, hogy szállítás közben ne sérüljön meg, és a csomagba helyezd bele a kitöltött elállási nyomtatványt

Kérjük, küldd el a csomagot saját költségen a következő címre:

Feedo.hu
Szent Imre út 61/a. 1. em.
9028 Győr
Magyarország

Milyen terméket küldhetek vissza?

A terméknek nem szabad használati nyomokat mutatnia, és teljesnek kell lennie, beleértve a dokumentációt, sérülésmentesnek, tisztának, lehetőleg az eredeti csomagolásban, abban az állapotban és értékben, amelyben átvette.

Ha a termékhez ajándék tartozik, és a fogyasztó igénybe veszi a vásárlási szerződéstől való elállás jogát, az ajándékozási szerződés hatályát veszti, és a vevő köteles visszaküldeni a visszaküldött termékkel együtt az azzal kapcsolatos ajándékokat is. Ha ezeket nem küldik vissza, ezeket az értékeket indokolatlan gazdagodásként fogják értelmezni. Ha az ajándékok visszaküldése nem lehetséges, mint eladónak jogunk van pénzbeli kártérítésre azok általános árának mértékében.

Mit nem lehet visszaküldeni?

A higiénikusan lezárt csomagolásból kivett terméket higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni. Ilyenek például a cumik, a megnyitott pelenkák, a borotvák, az epilátorok, a fogkefék stb. Leggyakrabban olyan termékről van szó, amelyet lezárt csomagolásban tartanak, hogy elkerüljék a nem kívánt környezeti hatásokkal való érintkezést.

Továbbra is szükséged van segítségre a termék visszaküldésében?

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati osztályunkkal a feedo@feedo.hu e-mail címen, vagy telefonon a +36 176 54630 számon (H-P: 8.30-16.00), és szívesen elmagyarázzuk a részleteket. A szerződéstől való elállás feltételeit megtalálod az üzleti feltételeinkben.

Hogyan reklamálhatok terméket?

Kérjük, töltsd ki reklamációs űrlapunkat
(több termék esetén kérjük, hogy minden termékhez külön reklamációs űrlapot tölts ki.)

Mi történik a reklamációs űrlap elküldése után?

Intenzíven foglalkozunk a reklamációjával, és ha olyan ügyről van szó, amit nem tudunk azonnal helyben intézni, továbbítjuk a reklamáció megoldását a termék szállítójához / gyártójához (vagy az általuk meghatalmazott szervizhez). Tájékoztatni fogjuk Önt a kérelme elfogadásáról és annak megoldásának módjáról.

Továbbra is szüksége van segítségre a reklamáció benyújtásában, vagy szeretne érdeklődni az online benyújtott reklamáció állapotáról? Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül reklamációs osztályunkkal az servis@feedo.hu e-mail címen vagy telefonon a +36 176 54630 számon (H-P: 8.30-16.00), és szívesen elmagyarázzuk a részleteket.

Ingyen küldünk futárt!

Feltéve, hogy szükséges a terméket elszállítani, közösen megbeszéljük a csomag felvételének időpontját. A szállítás INGYENES!

Mennyi ideig tart a reklamáció intézése?

A reklamációt igyekszünk haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 15 napon belül intézni. A reklamációs eljárás eredményéről tájékoztatni fogjuk Önt.

Milyen módon lehet a reklamációm lezárva?

A reklamációt törvény szerint többféleképpen is le lehet zárni, amelyek a hiba jellegétől, a szállító / gyártó döntésétől, a törvény szerinti igénytől, valamint a Te preferenciáidtól függnek. Mindig választható a reklamáció egyik lezárása: javítás, új termék szállítása vagy kedvezmény a vételárból. Javíthatatlan hibák esetén jogosult vagy a vásárlási szerződéstől való elállásra, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a szerződés megszűnik, és visszatérítjük a pénzed a számládra.

Nem szeretnél várni a futárra?

A reklamációt Te is elküldheted nekünk. A fent említett reklamációs űrlap kitöltése után kérjük, csomagold be a reklamált terméket úgy, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. A csomagba helyezz be egy kísérőlevelet a kapcsolattartási adataiddal, beleértve az e-mail címed, a rendelés azonosítószámát és a reklamáció nyilvántartásba vett számát.

Kérjük, küldd el a csomagot saját költségen a következő címre:

Feedo.hu
Szent Imre út 61/a. 1. em.
9028 Győr
Magyarország

Az áru központi reklamációs raktárba történő átvételéről és a reklamáció megkezdéséről ismételten értesítünk.