COCCOLINO Creations Honeysuckle 1.45l – öblítő
Ön is azok közé tartozik, akik szeretik, ha kényeztetik őket? Próbálja ki az arany változatunkat. Egyedülálló kombinációja a szantálfa és a vanília kellemes illatot teremt, amelyben elmerülhet a nyugalomban. A Coccolino Creations egy tartós illatokból álló kollekció, amely gyümölcsös és virágos illatok kombinációja, melyeket parfüm szakértők alkottak meg.
A Coccolino öblítők egyedülálló illatot, csodálatos puhaságot és frissességet adnak a ruháinak. Az Encaps kapszula technológia biztosítja, hogy az illat fokozatosan szabaduljon fel, így még hosszabb ideig örülhet az illatos ruháknak. A cuki Coccolino medve lenyűgöző illatkombinációkat hoz el Önnek, amelyek feldobják a napját. Az öblítő használatával ráadásul hosszabb ideig megőrizheti a szövet minőségét, a ruhái gyorsabban száradnak és könnyebben vasalhatók.
Jellemzők:
- Koncentrált öblítő
- Szantálfa és lonc illata
- 58 mosási adag
- Luxus, tartós illat, melyet parfüm szakértők alkottak meg
- A ruha puhasága és bájossága
- Könnyebb vasalás
Biztonsági figyelmeztetés:
- Ne fogyassza. Lenyelés esetén keresse fel az orvost
- Tartsa távol a gyermekektől
- Kerülje a szemmel való érintkezést. Szembe kerülés esetén alaposan öblítse ki a szemet vízzel
Tartalmaz 1,2-benzizotiazol-3(2H)-ont. Allergiás reakciót válthat ki.
Összetevők:
- 5–15%: kationos felületaktív anyagok
- <5%: parfüm, amil-cinnamal, benzil-benzoát, benzil-szalicilát, butilfenil-metilpropionál, citronellol, kumarin, hexil-cinnamal, limonén, linalool, benzizotiazolin
A márkáról:
A Unilever, egy 1930-ban alapított holland-brit vállalat, ma a világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkek gyártója és szállítója. A Unilever több mint 190 országban kínál több mint 400 márkát az élelmiszerek, a háztartási és a személyes higiéniai termékek területén. A Unilever minden nap azon dolgozik, hogy jobb jövőt teremtsen. Segít az embereknek jól érezni magukat, jól kinézni és többet kihozni az életükből olyan márkákkal, mint például a Flora, Magnum, Dove, Axe, Rexona, Cif vagy Domestos. A Unilever elkötelezett a felelős magatartás mellett és hisz abban, hogy 2 milliárd vásárlójának segítségével képes megváltoztatni a világot a jobb irányba.